سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 347737
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
اعتکاف

حوزه/ مسئول ستاد اعتکاف قزوین از آغاز ثبت نام معتکفین و برگزاری این مراسم معنوی اعتکاف در 5 مسجد بزرگ خبر داد.

حجت الاسلام محسن مطهری فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه رجب، ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از امروز دوشنبه 24 فروردین ماه شروع و تا 9 اردیبهشت ادامه  خواهد داشت.

وی افزود: مراسم اعتکاف امسال از 12 تا 14 اردیبهشت در دوبخش برادران و خواهران و در 5 مسجد شهر قزوین شامل مسجدالنبی(ص)، المهدی(عج)، محمد رسول الله(ص)، امام خمینی(ره) و مسجد جامع عتیق برگزار خواهد شد که برادران در مسجد النبی و خواهران در 4 مسجد دیگر معتکف خواهند شد.

حجت الاسلام مطهری فر با اشاره به ظرفیت در نظر گفته شده برای مراسم امسال، بیان کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده 2 هزار و 350 نفر می باشد که از این تعداد هزار نفر مختص برادران و بقیه مختص خواهران است.

مسئول ستاد اعتکاف قزوین با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: ثبت نام جهت حضور در اعتکاف تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اعتکاف قزوین به نشانی etekaf-qazvin.ir  امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این پایگاه از نحوه ثبت نام، شرایط و سایر اطلاعات مربوطه مطلع شوند.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای معتکفین، گفت: برگزاری مراسمات میلاد حضرت علی(ع) و شهادت حضرت زینب(س)، محافل انس با قرآن، حلقه های معرفت با حضور مبلغینی از قزوین و قم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای معتکفین خواهد بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha