جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آموزش و پرورش

حوزه/ در بازدید‌ معاون پرورشی و مسئولان آموزش و پرورش اصفهان از مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه استان بر ضرورت استفاده نهاد متولی تعلیم و تربیت دانش آموزان از ظرفیت های نرم افزاری حوزه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پروش استان اصفهان، ظهر امروز از بخش های مختلف مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه این استان شامل تحقیقات، احیاءتراث، استودیوی صوت و تصویر و دیتاسنتر بازدید کردند.

در جریان این بازدید، محمدجواد احمدی، معاون فرهنگی و پرورشی، به همراه عطایی، مسئول اداره قرآن و عترت و اسماعیل‌زاده، مسؤل فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از نزدیک با فعالیت های مرکز تحقیقات رایانه ایو فرایند تولید محصولات چندرسانهای اسلامی آشنا شدند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این بازدید اظهار کرد: تعامل اداره کل آموز ش و پروش  با این مرکز، رویکرد جدیدی در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی خواهد بود.

احمدی افزود: با توجه به این که مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تعامل مطلوبی با مراکز علمی و نخبگان کشور دارد، لازم است آموزش و پرورش برای تهیه و تولید محتوای منطبق با فرهنگ اسلامی از ظرفیت های این مرکز استفاده نماید.

اسماعیل‌زاده، مسؤل فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، نیز گفت: آموزش و پرورش باید در راستای تولید آثار صوتی و تصویری مورد نیاز خود، همکاری گستردهای با این مرکز داشته باشد.

بر پایه این گزارش، در پایان این بازدید، مسئولان آموزش و پرورش در جلسه ای با مدیراجرایی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه اصفهان به بررسی موضوعاتی همچون زمینهسازی و ایجاد بستر مناسب ارتباط و آشنایی بیشتر معاونین و تاثیرگذاران فرهنگی استان با این مرکز، پیگیری و ادامه جلسات در مسیر اجرایی نمودن تفاهمی که فی مابین مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان با موضوع همکاری فرهنگی و تربیتی منعقد شده بود، پرداختند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha