جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 347815
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
جزایری

حوزه / در دیدار مسئولان بنیاد مسکن با آیت الله جزایری بر لزوم ارتقاء و افزایش فعالیت های فرهنگی در شهرک های مسکونی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از مسئولان بنیاد مسکن خوزستان به منظور ارایه گزارشی از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، محمد خانی، مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان، با بیان این که استان خوزستان دارای ۲۰۷۲ روستای بالای ۱۰ خانوار است، گفت: بنیاد مسکن خوزستان تا کنون توانسته در ۱۱۵۰ روستا ورود کرده و اقدامات عمرانی انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر، بیان داشت: تا به امروز در بیش از ۲۳۰ روستا مسکن سازی و اقدامات عمرانی انجام داده ایم و خوشبختانه ضمن این کارها، فعالیت های فرهنگی نیز با استفاده از روحانیون حوزه های علمیه انجام داده ایم.

خانی، از احداث نماز خانه و برپایی نماز جماعت در روستاهای استان خبرداد و گفت: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان علاوه بر ساخت و ساز مسکن برای روستاییان، به فکر فرهنگ و اعتقادات مذهبی آنها بوده و بدین سبب اقدام به ساخت بناهای مذهبی همچون مسجد و حسینیه کرده است.

لازم به ذکر است، در بخش پایانی این دیدار، نیز آیت الله موسوی جزایری بر لزوم فرهنگ سازی در روستاهای کشور از سوی مبلغان تأکید کرد و گفت: همانگونه که باید به فکر ظاهر و مسایل اقتصادی روستاها بود، باید به فرهنگ آنها نیز توجه کرد و در این راستا روحانیت پرچم دار این مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha