شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمودی کرمانی‌ها

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها گفت: با شروع حمله زمینی به یاری خدا عربستان شکست خواهد خورد و تا ابد برای حمله به شیعیان قدرتی نخواهد داشت.

حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اعمال جنایتکارانه عربستان در منطقه گفت: عربستان از نظر اقتصادی با مشکل جدی‌ مواجه شده است و چاره‌ای جز این ندارد که به نحوی خود را در جامعه بین‌المللی مطرح کند.

وی با بیان اینکه عربستان ادعا می‌کند که بزرگ‌ترین قدرت مسلمانان است و می‌خواهد بزرگی خود را به رخ دیگران بکشد ادامه داد: اگر انصار الله در یمن قدرت را در دست بگیرد برای عربستان شکست سنگینی است و برای اینکه هیمنه اش حفظ شود به هر قیمتی می‌خواهد جایگاه خود را در یمن حفظ کند.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها با اشاره به اینکه حکومت آل سعود تصور می‌کرد که با حمله به یمن هم‌پیمانانش او را حمایت می‌کنند گفت: امروز همان‌طور که رهبری تحلیل کردند عربستان شکست خورده است و نتوانست هم‌پیمانانش را راضی کند که در برابر یمن قرار بگیرند.

وی بیان کرد: عربستان فکر می‌کرد که اگر از نظر هوایی اقدام کند یمن را به نابودی می‌کشاند که با مقاومت مردم یمن رو برو شد و در این امر موفقیتی به دست نیاورد و می‌داند که اگر از نظر زمینی اقدام کند ارتشش از قبل شکست خورده است.

حجت الاسلام محمودی گفت: اگر این جنگ به همین منوال پیش رود به لطف خدا مردم یمن بر هیبت و هیمنه عربستان غلبه خواهند کرد و با شروع حمله زمینی به یاری خدا عربستان شکست خواهد خورد و تا ابد برای حمله به شیعیان قدرتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha