پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله نعیم آبادی

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه وحدت و همدلی نیاز ضروری کشور است، گفت: امروز علما و بزرگان اسلام، باید هوشیارتر از گذشته باشند..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، عصرامروز اقشار مختلف جامعه اهل‌سنت استان هرمزگان اعم از مسئولان استانی، ائمه‌ جمعه، امامان جماعت، معتمدین، روحانیون، مدرسین و طلاب مدارس علوم دینی سراسر استان هرمزگان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه با آیت‌الله نعیم‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه بندرعباس دیدار کردند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار و با اشاره به نامگذاری سال 94 تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: خوشبختانه در طول سال‌های گذشته در سطح کشور به ویژه استان هرمزگان، همدلی و همزبانی مردم با مسئولان کاملا ملموس و محسوس بوده، اما نامگذاری امسال با این عنوان به منظور تاکید و تقویت همدلی متقابل مردم با دولت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری طی این نشست، وحدت، همدلی، انسجام و همزبانی شیعه و سنی در هرمزگان را ستود و از هوشیاری و بیداری علمای منطقه تجلیل و قدردانی نمود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی وحدت بین مذاهب اسلامی در استان را دارای پیشینه‌ای دیرینه دانست و با اشاره به سخنان حضرت آیت‌الله سیستانی گفت: این مرجع بزرگوار تقلید همیشه بر این نکته تاکید دارند که اهل‌سنت از خود ما هستند و ضرورتی ندارد که بگوییم برادران اهل‌سنت.

در این مراسم سیدعبدالباعث قتالی امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس به نمایندگی از حضار با اشاره به عمل موفق قلب آیت‌الله نعیم‌آبادی و به شکرانه این نعمت، برای سلامتی روزافزون ایشان دعای طول عمر با عزت کرد.

وی همچنین با اشاره به اوضاع اخیر منطقه و جهان اسلام و ابراز نگرانی از تحولات یمن تصریح کرد: یقیناً اتفاقاتی که امروز در جهان اسلام رخ می‌دهد، مغایر با وحدت اسلامی بوده و مسلمانان باید با حفظ همدلی و همزبانی دشمن را در اجرای برنامه‌هایش مایوس گردانند.

خاطرنشان می شود؛ آيت الله نعيم آبادي به تازگی بعد از یک عمل جراحی به استان بازگشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha