پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

امام جمعه اصفهان گفت: دین اسلام در امر دفاع و تجهیز نظامی و دفاعی برای کسب آمادگی دفاعی هیچ محدودیتی قائل نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در مراسم روز ارتش که پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح این استان برگزارشد،  اظهار کرد: ارتش ایران اثبات کرد که ارتشی اسلامی است، ارتش ما به همراه دیگر نیروهای مسلح در طول 36 سال اثبات کردند همواره برای حفاظت از انقلاب و کشور آماده فداکاری و رشادت هستند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمن در صدد است اسلام هراسی و ایران هراسی  را در دنیا  ترویج دهند، گفت: نیروهای مسلح ایران با اتکا به توان معنوی و نظامی خود و به پشتوانه مردمی هراس را بر تن مستکبران انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: در هیچ زمانی اسلام بنا ی جنگ  و خونریزی نداشته وا ندارد و با اهداف کشورگشایی و توسعه ارضی دست به  سلاح نمی برد، هدف  اسلام در همه ادوار  و زمان ها توسعه اسلام و هدایت مردم بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بر طبق آموزه های دینی و اسلام ، دفاع همه جانبه دستوری اکید است، عنوان کرد: هدف اسلام از هر دفاع و جنگی، هدایت  و راهنمایی متجاوزان و کافران است و براین اساس هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده است.

وی یادآور شد: دین اسلام برخلاف سایر ادیان و مذاهب دنیا، در امر دفاع و تجهیز نظامی و کسب آمادگی دفاعی هیچ محدودیتی قائل نشده است و این نشان از عمق دفاعی، اسلام در برابر هر متجاوزی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha