جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد موسوی آران و بیدگل

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل گفت: فعالیت های عقیدتی سیاسی برای ارتقاء وضعیت اخلاقی، بُعد ایمانی و معنویت ارتش یک امر بایسته و ضروری است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرارسیدن 29 فروردین به نام روز ارتش، نهاد عقیدتی و سیاسی در این نیرو را مدنظر قرار دادو اظهار داشت: ارتش قهرمان و مکتبی ایران اسلامی ، همچون دژ مستحکم و تسخیرناپذیر نظام جمهوری اسلامی در بدنه امنیتی  است.

وی ادامه داد: دشمنان ما از ابتدا درصدد بودند این پایگاه مهم را از نظام ما بگیرند، بنابراین اوایل انقلاب اسلامی نغمه شوم انحلال ارتش را سر دادند، اما امام راحل با تیزبینی از ارتش حمایت کردند و فرمودند تضعیف این نهاد حرام است.

امام جمعه  آران و بیدگل افزود: طی 8 سال دفاع مقدس ارتش قهرمان ما فداکاری های بسیاری انجام داد و در عملیات های مهمی شرکت کرد که موجب شد 40 هزار شهید به نظام جمهورس اسلامی ایران تقدیم شود.

وی با اشاره به اینکه ارتش باید در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن داشته باشد، بیان داشت: ارتش یک نیروی آرمانی است که در خدمت آرمان های نظام اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ارتش باید بر اقتدار، معنویات، توانمندی های رزمی و دفاعی خود اضافه کند؛ زیرا دشمن هر لحظه آن را مانعی برای اجرای مقاصد شوم خود می داند.

وی با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در ارتش، گفت: عقیدتی سیاسی در ارتش یک نهادی است که تربیت دینی و معنوی نیروهای نظامی را به عهده دارد.

این استاد حوزه اصفهان اضافه کرد: جوانان ما در پادگان ها نظامی خود را در اختیار نظام اسلامی و ملت قرار داده و فداکاری های زیادی را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش با استفاده از روحانیون با تجربه در آموزش و تربیت نظامیان و ارتشیان تلاش می کند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: فعالیت های عقیدتی سیاسی برای ارتقاء وضعیت اخلاقی، بعد ایمانی و معنویت ارتش یک امر بایسته و ضروری است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha