پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348059
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن جنایات داعش، گفت: نیروهای داعش ، خوارج زمان هستند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اهوازحجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده  مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به شهادت ، مدافع  حرم و حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، "حاج حبیب جنت مکان" در عراق از داعشی ها با عنوان خوارج زمان یاد کرده است.

وی افزود: برادر مؤمن و مجاهد بزرگ، پیش کسوت دفاع مقدس، جانباز سرفراز مرحوم حاج حبیب جنت مکان در مصاف با خوارج زمان داعشی های یاغی وباغی و فاسد و محارب با خداو پیامبر و اهل بیت(ع) به لقاء الله شتافت.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این شهید عزیز که حجت الهی برهمگان است، مظهر ایمان و تقوی وصفا و راستی و فداکاری وعزم واراده وصلابت وغیرت دینی وعشق به امام ورهبری بود.

عضو خبرگان رهبری با تسلیت و تبریک به خانواده معزز و مکرم و بستگان و دوستان و همرزمان و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر جنت مکان و شهرستان گتوند و استان خوزستان، وعموم ملت بزرگ ایران اسلامی این شهید سعید رابااولیای اطهرمحمد وال محمد محشور بگرداندو همه ما را درتدوام راه شهیدان ثابت قدم نگه بدارد و قدر دان نعمت امام راحل و ولایت فقیه ورهبرفرزانه و حکیم امام خامنه ای دامت برکاته ونظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha