چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 348082
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
خبر گزاری حوزه

حوزه/ طلبه پژوهشگر شیرازی با تاکید بر اهمیت هنر در دنیای امروز گفت: امروز باید هنر را به خدمت دین درآوریم.

حجت الاسلام محمد هادی دهقان، از طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شیراز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به اهمیت هنر، گفت: از نیازهای امروز ما در زمینه ترویج علوم دینی، فعالیت در زمینه طراحی های پوسترهای متناسب با شرایط روز است.

وی با اشاره به اهمیت طراحی های مذهبی، افزود: طراحی و انتشار طرح های مذهبی در شرایط امروز برای فضا سازی های محیطی بسیار تاثیرگذار است

این طلبه پژوهشگر شیرازی، با تاکید بر اهمیت هنر در دنیای امروز گفت: امروز باید هنر را به خدمت دین درآوریم.

این طلبه جوان مدرسه امیرالمونین(ع) شیراز، افزود: از همان اوایل دوران ورود به حوزه در صدد تلفیق هنر و دین بوده و در این راستا انتشار پوستر و بنرهای مذهبی را امری بسیار ضروری دیده و در این زمینه شروع به کار کردم.

حجت الاسلام دهقان، تصریح کرد: با توجه به فضای شهر شیراز طراحی در امر فرهنگی و مذهبی و آن هم در محافل دینی و اعتقادی باید واقعا به صورت حرفه ای و پیشرفته باشد تا بتوانیم به نقطه جذب دست پیدا کرده و به اهداف خود برسیم.

وی با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان مخصوصا طلاب با تفریحات سالم یادآورشد: امروز باید جوانان و به خصوص  طلاب باید از اوقات فراغت خود به نحو احسن بهره برده و  در همین زمینه با ورود به مباحث فنی و تخصصی در زمینه ترویج علوم دینی و الهی گام بردارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha