پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
15

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان بر استفاده از ظرفیت های حوزه در رصد فضاي فرهنگي جامعه و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای تاکید کرد.

 به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، رسول ياحي، در بازدید از مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مرکز، گفت: توسعه ارتباطات استانداری اصفهان و حوزه به منظور تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای ضروری به نظر می رسد.

معاون سياسي، امنيتي استانداري اصفهان ادامه داد: با توجه به وجود چنین مرکزی با توانایی‌های علمی و فنی در زمینه تولیدات چند رسانه‌ای، لازم است همکاری گسترده‌ای بین این مرکز و دیگر ارگان‌ها خصوصا استانداری جهت رصد فضای فرهنگی جامعه و موضوع‌سازی و آینده‌نگری در مسیر بهبود تولیدات ایجاد شود.

حجت الاسلام سجادی، مدیر عامل مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان نیز در جریان این بازدید، به تشریح پروژه‌های در دست تولید این مرکز از جمله نرم‌افزارهای هشت گانه «سبک زندگی فردی» پرداخت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرزام ابوفاضلی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    با عرض سلام و احترام تشکر از این خبر مفید.
  • farzam IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    1 0
    بسیار عالی است... هم افزایی روابط بین ارگان های دولتی با حوزه علمیه و موسسات وابسته به آن بسیار لازم است و نتیجه های بسیار خوبی دار د ان شاءلله