جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع نمایندگان

حوزه/ امروز آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده و این قبیله آدم کش در منطقه حمام خون به راه انداخته است؛ براستی که آل سعود خائنین به حرمین شریفین هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، طی بیانیه ای کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: در عصر کنونی شاهد اقدامات جنایت کارانه حکام بی تدبیر آل سعود در خاورمیانه هستیم. امروز تحرکات اسرائیلی –آمریکایی- سعودی نشان از بی تدبیری شاهزادگان جوان قدرت طلبی دارد که با نسل کشی در یمن بر اختلافات داخلی خود سرپوش گذاشته اند.

این بیانیه می افزاید؛ آل سعود باید در دادگاه بین المللی محاکمه گردد؛ هر چه سریعتر باید آتش فتنه در منطقه خاموش و گفتگوی یمنی-یمنی در این کشور اسلامی محقق شده و مردم یمن خود برای سرنوشت شان تصمیم بگیرند.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن اعلام آمادگی برای فرمانبری از سوی فرمانده کل قوا رهبر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) روز دوشنبه (31/1/94) با شرکت در تجمع شکوهمند حوزویان در فیضیه ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن بر خود فرض می داند که ساکت ننشسته و ضمن اعلام همدردی با این مردم مجاهد، مبارز، مظلوم و پیرو حقیقی حضرت محمد(ص) خاتم انبیاء از ایشان پشتیبانی نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha