جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
15

حوزه/یادواره 25 شهید طلبه وروحانی مدرسه مهدی موعود(عج) به همت مدیریت وپایگاه مقاومت بسیج مدرسه و با همکاری تیپ امام صادق(ع) با حضور باشکوه اساتید و طلاب این مدرسه علمیه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی طی سخنانی در تبیین مقام شهید وشهادت و ارزش والای آنان نزد خدای متعال،اظهار داشت: مقام شهید وشهادت مقام تاثر وتاسف نیست ؛بلکه مقام حسرت وغبطه است چرا که آنان نزد خدای متعال از مقام بسیار والایی برخوردار هستند.

وی در بخش  دیگری از سخنان خود به کلیپ های صوتی که اخیرا پخش شده و در آنها حضرت امام خمینی از برخی سران فتنه تعریف وتمجید کرده اند اشاره کرد و افزود: حضرت امام رحمه الله علیه دقیقا چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودند و در وصیت نامه سیاسی الهی خود  تصریح کردند که :« من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد ذکری از آنان کرده و تمجیدی نموده‌ام، که بعد فهمیدم از دغلبازی آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی متعهد و وفادار می‌نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوء استفاده شود. و میزان در هرکس حال فعلی او است».

سخنران مراسم ضمن تشریح سیره اخلاقی،عبادی وسیاسی شهداء، پیروی از ولایت فقیه را یکی از مهمترین در خواست آن عزیزان برشمرد و خاطر نشان ساخت:شهدای انقلاب و دفاع مقدس همگی برای حاکمیت ارزش های الهی درجامعه تلاش می کردند و یکی از مهم ترین خواسته های آنان از همه ما این است که در جهت تحقق منویات ولی فقیه در جامعه اسلامی تلاش نماییم.

خاطر نشان می شود: این مراسم با شکوه با روایتگری سید رضا موسوی از سپاه همدان ومداحی حاج مهدی سلحشور پایان یافت.

گفتنی است: نخستین شب این مراسم که به تبیین سیره مقام معظم رهبری مد ظله العالی اختصاص داشت ،با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان ومداحی ابوذر بیوکافی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha