جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: آنها که دست از دامن اهل بیت(ع) و دین جدا کردند اینگونه به یمن حمله می کنند و جنایات را در حق این مردم مظلوم و بی گناه انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له  پیش از ظهر امروز دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی کشور با اشاره به خلقت هدفمند، اظهارداشتند: حکمت از مهمترین خصایل خداوند است که بر خلقت خداوند سایه افکنده است و این حکمت راز آفرینش الهی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این مطلب که یکی از ویژگی های خلقت الهی، استحکام امور و مخلوقات است، افزودند: از آنجا که اساس خلقت انسان از روی حکمت است پس هیچ چیز آن لغو نیست و اگر ما آن را زائد می پنداریم به خاطر عجز ما از دستیابی به حکمت عالیه الهی است.

ایشان گفتند: از این رو است که خداوند متعال از بندگان می خواهد که امور را به او واگذار کنیم نه اینکه خودمان بخواهیم مشیت و قضا را به امر خدا تحمیل کنیم؛ زیرا کسی که همه چیز را در اختیار خدا قرارداد و در مسیر خدایی حرکت کرد خداوند بهترین ها را در مقابل او قرار می دهد.

معظم له یادآورشدند: سعادت و خوشبختی انسان در گرو عمل به دین است؛ اگر کسی از مسیر قرآن و اهلبیت که پدید آورنده نفس دین هستند خارج شود روی سعادت را نخواهد دید.

ایشان گفتند: آنها که دست از دامن اهل بیت(ع) و دین جدا کردند اینگونه به یمن حمله می کنند و اینگونه جنایات را در حق این مردم مظلوم و بی گناه انجام می دهند؛ حمله نظامی و کشتار عده‌ای مسلمان نادرست است، در دین مبین اسلام از کشتار انسان‌های بی‌گناه نهی شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآورشدند: اسلام کاملترین دین است و اگر کسانی به نام دین این گونه جنایات را انجام می دهند قطعا به ذات اسلام پی نبرده و دین را در شئون زندگی خود قرار نداده اند.

ایشان گفتند: خداوند متعال قدر و اهمیت بسیاری به نیات انسان ها می دهد و به همین دلیل است، کسانی که ادعای امری را دارند ولی به گونه دیگر عمل می کنند را به خاطرنیت غیر واقعی لقب غیر مومنانه می دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha