جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله به یمن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) تهران گفت: تجاوز آل سعود به يمن هيچ گونه نتيجه سياسي مثبتي را برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام حمید رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با انتقاد شدید از وحشی گری های آل سعود در یمن، گفت: حمله نظامی عربستان به کشور یمن، نشان دهنده اوج دشمنی آل سعود با اسلام بوده و ثابت کرد که آن ها، دشمنی با اهل بیت(ع) را افتخار خود دانسته و از کرده خود پشیمان هم نیستند.

وی تصریح کرد: همه ما می دانیم، اقدامات عربستان را نه باید به پای اسلام  نوشت، نه شیعه و نه سنی، بلکه این ها گروه های تکفیری وهابی و دست نشانده صهیونیست و آمریکا هستند و هدف شان تضعیف قوای امت اسلام، مقابله با نفوذ و گسترش قدرت ایران اسلامی در منطقه و نابودی قیام های مردمی است.

وی افزود: این حملات از طریق آل سعود و به نیابت از آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود، آنها فهمیده اند که مردم یمن مردمی هستند که تن به حکومت آمریکایی‌ها نمی‌دهند و زیر بار آمریکایی‌ها نمی‌روند.

استاد حوزه علمیه با یادآوری اینکه عربستان بیش از هر کشوری از آمریکا سلاح خریداری می‌کند، گفت: آمریکا برای اینکه مشتری دست به نقدش را از دست ندهد، با تحریک آل سعود جهت حمله به یمن به اهداف پلیدش رسید. از طرفی سلاح های خود را به فروش رساند، و سلاح های جدید را مورد آزمایش قرار داد. و از سوی دیگر نفت عربستان را با فروش سلاح به تاراج برد و با دست آل سعود به مسلمان کشی روی آورده و زیرساخت های کشور یمن را نابود کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا و انگلیس از عربستان، گفت: دنیا تا کی قصد دارد به سکوت مرگبار خود ادامه دهد و نظاره‌گر این کودک کشی باشد؟ دیروز کودک‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها صورت می گرفت و امروز در یمن توسط خائن الحرمین.

حجت الاسلام رحیمی در پایان ضمن دعا برای پیروزی محور مقاومت در یمن، گفت: حملات هوايي رژيم آل سعود به يمن هيچ گونه نتيجه سياسي مثبتي را برای آنان به دنبال نخواهد داشت. تنها دستاوردي که اين عمليات براي سعودي ها داشته، اين بود که پرده از روي چهره ی واقعي سعودي ها به کنار زده شد.

به گفته وی، از نظر افکار عمومي جهان اسلام، این گناه رژيم آل سعود قابل بخشش نبوده  و بزودی شاهد نابودی رژیم مرتجع و عقب مانده آل سعود خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha