جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348164
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
حوزه اصفهان

حوزه/ مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان از اجرای مرحله دوم پذیرش داوطلبان ورود به حوزه این استان، از 29 فروردین ماه تا 23 خرداد خبر داد.

حجت الاسلام ولاء کلباسی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری مرحله اول آزمون حوزه، اظهار داشت: مرحله نخست این آزمون، روز جمعه 28 فروردین، به طور هماهنگ با حوزه علمیه قم، با حضور 450 نفر داوطلب برادر برگزار شد.

مسئول پذیرش حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: نتایج آزمون کتبی 15 اردیبهشت ماه  اعلام خواهد شد و در اواخر همین ماه نیز از قبول شدگان مصاحبه به عمل می آید.

وی با اشاره به ثبت نام حدود 180 نفر از داوطلبان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در آزمون حوزه ، بیان داشت:  دانش آموختگان دانشگاه تعداد کثیری از داوطلبان مرحله نخست آزمون حوزه علمیه را تشکیل داده بودند و افراد دارای مدارک دیپلم و سیکل به نسبت کمتر بود.

حجت الاسلام ولاء کلباسی در پایان با اشاره به اینکه آزمون مرحله دوم، 26 خردادماه برگزار می شود، گفت: ثبت نام مرحله دوم پذیرش حوزه علمیه اصفهان از 29 فروردین ماه آغاز شده و تا 23 خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند از طریق سایت  www.esf-hozeh.com اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha