جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348175
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
انجوی نژاد - جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ مسئول برگزاری اعتکاف جوانان شیراز، اعتکاف را فرصت طلایی پاک شدن از گناه و رهایی از استثمار شیطان خواند و گفت: کسی که میزبان این ضیافت می باشد همه را یکسان می بیند، لذا باید از فرصت اعتکاف بهترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان فارس، بیان کرد: خداوند سالانه فرصت های متعددی را برای توبه و پاک شدن از گناه در اختیار انسان قرار می دهد که ایام اعتکاف از آن جمله است.

مسئول برگزاری اعتکاف جوانان شیراز افزود: انسان در ایام البیض (اعتکاف) به مهمانی خداوند می رود که طبق روایات نفس کشیدن و خوابیدن در اعتکاف هم جزء عبادت محسوب می شود.

وی ادامه داد: باید اعتقاد داشته باشم که در ایام اعتکاف میهمان خداوند متعال هستیم و این میهمانی بزرگ قطعا ما را متحول می کند و کسی که میزبان این ضیافت می باشد همه را یکسان می بیند، لذا باید از فرصت اعتکاف بهترین بهره را ببریم.

حجت الاسلام انجوی نژاد در ادامه از برگزاری هفدهمین دوره اعتکاف بزرگ جوانان شیراز خبر داد و گفت: با عنایت خدای متعال و همت مسئولین، اساتید وخادمین مردم شیراز در کانون فرهنگی رهپویان وصال، به رسم هر ساله مراسم معنوی اعتکاف در ایام البیض، در مصلای نماز جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

وی در پایان به نحوه ثبت نام اشاره کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی لازم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه، یکم و دوم اردیبهشت از ساعت 16 الی 21 شب، به حسینیه سیدالشهداء(ع)، واقع درشیراز،  بلوار پاسداران، خیابان شهیدآقایی، مراجعه نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha