جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348196
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
وهابیت

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امروز ما باید در مقابل فرقه های نو ظهور هوشیار باشیم چرا که دشمنان به اشکال مختلف سعی در تفرقه افکنی و استعمار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، مدیر اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه ، با اشاره  به اینکه معاونت تهذیب حوزه استان، اقدام به برگزاری یک کارگاه تحت عنوان نقد و بررسی فرقه ضاله وهابیت برای طلاب سطح عالی حوزه استان نموده است، اظهارداشت: این کارگاه بصورت چندین جلسه متوالی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی عنوان کرد : ما باید وظایف خود را در مقابله با شبهات وهابیت بدانیم و در مقابل این فرقه های نوظهور و اهداف شوم و پلید آنها هشیار باشیم زیرا همه آنها زائیده دست استکبار بود و به هر نحوی سعی در استعمار دارند.

وی گفت : انحرافات تنها مربوط به عصر ما نیست و سابقه دار است و ما باید جامعه را از شبهات آگاه نماییم و روش مقابله با آن و اهداف شوم آنها را تببین کنیم و همیشه در حالت دفاع قرار نگیریم زیرا دشمنان اسلام قصد دارند با ایجاد چنین فرقه هایی با ایجاد تفرقه سعی در انحراف نموده و مسلمانان را به جنگ داخلی ترغیب و تشویق نمایند.

رئیس اداره تبلیغات کرمانشاه گفت : در زمان های گذشته هم تلاش زیادی برای نابود کردن اسلام به طرق مختلفی انجام می شد و امروز هم این مهم در حال انجام است و امر تازه ای نیست و به عینه شاهد دشمنی آنها هستیم .

وی در پایان خاطرنشان ساخت: جامعه بشری شاهد نفرت فطری از مکتب وهابیت هستند و اسلام واقعی و اهل بیت(ع) در حال گسترش است و از روی بخل و حسد دست به نسل کشی زده اند و اینها راهی جز تباهی و نابودی ندارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha