جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون

حوزه/ مدیر مؤسسه نهضت صرفه جویی در سرمایه های ملی با اشاره به عضویت8 هزارو 800 نفر از روحانیون در مؤسسه نهضت صرفه جویی در سرمایه های ملی ، گفت: امسال آموزش 20 هزار نفر از مبلغین طرح تابستانه را با انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جانلو پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی در اقتصاد مقاومتی در سالن همایش مدرسه عالی  دارالشفا اظهار داشت: امروز مجموعه ای از روحانیون بر اساس وظیفه عقلی و شرعی خود به پا خواسته اند تا به مشکلات فرهنگی کشور رسیدگی کرده و در فرهنگ سازی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، شریک باشند.

مدیر مؤسسه نهضت صرفه جویی در سرمایه های ملی ادامه داد: این مبلغین بدون هیچ توقعی در این مؤسسه وارد شده و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارند.

وی با اشاره به عضویت 8800 نفر از روحانیون در این مؤسسه، ابراز داشت: امسال آموزش 20 هزار نفر از مبلغین طرح تابستانه را با قدرت انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام جانلو خاطرنشان ساخت: در تابستان امسال، برای 4 هزار خانوار در سراسر کشور تبلیغ چهره به چهره صرفه جویی خواهیم داشت.

مدیر مؤسسه نهضت صرفه جویی در سرمایه های ملی در پایان گفت: امروز فرهنگی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ مورد غفلت واقع شده و متأسفانه برخی از مسئولین توجهی به آن ندارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha