شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما کرمانشاه

حوزه/ مردم یمن ارباب نمی خواهند و حاکمیت کسی را نمی پذیرند و اجازه نمی دهند بیگانگان در امور داخلی آنها دخالت نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما، امروز در تجمع طلاب و روحانیون کرمانشاه، در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره)  با اشاره به جنایات دد منشانه رِژیم آل سعود علیه مردم بیگناه یمن، اظهار داشت: یمن از کشورهای عربی با اصالت و ریشه دار است و مردم این کشور از نخستین کسانی بودند که به اسلام گرویدند.

وی ادامه داد: یمن، کشوری با سابقه و دارای مردمی انقلابی و فهیم است که در مقابل کفر و دنیای استکبار ایستاده اند و می خواهند خودشان سرنوشت مملکتشان را رقم بزنند و در این راه مردم بیگناه زیادی شهید شده اند، اما سرافراز و مقاوم ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه افزود: مردم این کشور ارباب نمی خواهند و حاکمیت کسی را نمی پذیرند و اجازه نمی دهند بیگانگان در امور داخلی آنها دخالت نمایند.

آیت الله علما اضافه کرد: عربستان سعودی با حمایت و همراهی آمریکا و بعضی از کشورهایی که دست نشانده غرب و استعمار هستند، به مردم بی دفاع این کشور حمله ور شده و زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون کشیده و تمامی مدعیان حقوق بشر در خفقان بسر می برند.

امام جمعه کرمانشاه یاد آورشد: آمریکا مسبب تمامی ناامنی ها در سطح دنیاست و گروه های تروریستی دست پرورده همین کشور بوده که باعث نا امنی در سوریه، عراق، افغانستان و ... شده اند.

وی درپایان تاکید کرد: تجربه نشان داده که زور و خشونت هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد و عربستان و اربابانش راه به جایی نخواهندبرد.

برپایه این گزارش، در این مراسم طلاب و روحانیون با سر دادن شعارهایی علیه آل سعود، جنایات این رژیم را محکوم کردند و خواستار توقف سریع حملات عربستان سعودی به یمن شدند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha