پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثابتی فامنین

حوزه/ امام خمینی(ره) همواره با همسر و خانواده خویش با محبت برخورد می کردند و در نامه ای که به همسرشان نوشته اند، این مسئله کاملا مشهود است، طلاب و روحانیون باید امام(ره) را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از فامنین استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین ثابتی، در آیین تجلیل از همسران طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین، گفت: نقش همسران طلاب در اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی بیش از خود طلاب است، زیرا نحوه پوشش، برخورد و ... آنان زیر ذره بین است و باید  الگوی بانوان باشند.

مسئول مدرسه  علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین افزود: اگر طلبه ای موفق بوده و به جایی رسیده و به اسلام خدمت کرده، قطعا مرهون زحمات همسر و مادر خود است؛ امام خمینی(ره) همواره با همسر و خانواده خویش با محبت برخورد می کردند و در نامه ای که به همسرشان نوشته اند، این مسئله کاملا مشهود است، لذا طلاب و روحانیون باید امام(ره) را الگوی خود قرار دهند.

وی در پایان به جایگاه طلاب و روحانیون در جامعه و نقش آنان در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت بیشترین شهید را  تقدیم انقلاب و اسلام کرده و واقعا مایه افتخار و مباهات ماست که توانستیم تا حدودی دِین خود را به انقلاب ادا کنیم.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم، با اعطاء هدایایی به همسران طلاب و اساتید، از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha