جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یمن

حوزه/ جای بسی تاسف است که حرمین شریفین به دست عده‌ای خائن اداره می‌شود که به جای مبارزه با صهیونیسم به کشور اسلامی یمن حمله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حوزه علمیه فارس، در بیانیه ای با محکومیت جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، تصریح کرد: عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه کشور همسایه خود، ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم الحرمین خواندن، مسلمان‌کشی می‌کند و جای بسی تاسف است که حرمین شریفین به دست عده‌ای خائن اداره می‌شود که به جای مبارزه با صهیونیسم به کشور اسلامی یمن حمله می‌کنند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به ارتباط و همپیمانی آل سعود با آمریکا و رژیم صهیونیستی، آمده است: ان شاء الله با توجه به آیه "فان حزب الله هم الغالبون"، پیروزی آمریکا و عربستان در یمن محال است، چراکه اکثریت قاطع مردم یمن خواهان اسلام راستین هستند، به همین دلیل استکبار راه به جایی نمی‌برد.

حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آنها از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل بر خلاف مقررات بین‌المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را آشکار ساخت و سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی نیز سرنوشت مشابه دارد.

 در بخش پایانی این بیانه با اشاره به ملت غیرتمند و مظلوم یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد، آمده است: رژیم آل‌سعود باید بداند آتش افروخته شده دامن خودش را خواهد گرفت و تشکیل ائتلاف ساختگی نیز مشکلات جهان اسلام و منطقه را پیچیده‌تر خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha