پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که بانک، بنگاه اقتصادی نیست، گفت: رونق اقتصاد، تولید و ... از زمینه های دیگری است که بانک ها باید در آن قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و مسئولان بانک مهر اقتصاد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)، اظهار داشت: پیشوای پنجم شیعیان در روایتی فرمود: «الکَمالُ کُلُّ الکَمالِ اَلتَفَقَّهُ في الدّين وَ الصَّبرُ عَلی النائِبَة وَ التَقديرِ المَعيشَة/ کمال و بلکه همه ی کمال انسانی در سه چیز است: دانا بودن در دین و احکام آن، شکیبا بودن در ناراحتی ها و مصائب و برنامه ریزی درست در اقتصاد زندگی».

وی با اشاره به عظمت ماه رجب، ابراز داشت: این ماه دارای برکات فراوانی است که باید از آن استفاده کرد.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: خوشا به حال کسانی که در این ماه توفیق بندگی و عبادت پیدا کرده و سه ماه رجب، شعبان و رمضان را روزه دار هستند.

*شعار سال را در برخورد با مشتریان خود محقق کنید

امام جمعه قم با اشاره به شعار سال 1394،  خطابه  مسئولین و مدیران بانک مهر اقتصاد بیان داشت: باید در مجموعه خود، همدلی و همزبانی را با مشتریان و مراجعه کنندگان خود داشته باشید تا شعار سال در تمام زوایا محقق شود.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اجرای بانک داری اسلامی، اظهار داشت: مجموعه بانک مهر اقتصاد باید الگوی موفقی از بانکداری اسلامی و دینی را به نمایش بگذارد و انشاءالله تلاش کنید در یک پروسه نه چندان طولانی، به جایی برسید که تمام شاخص های اسلامی در بانک شما عملیاتی شده باشد.

*بانک بنگاه اقتصادی نیست

وی با اشاره به اینکه بانک، بنگاه اقتصادی نیست، ابراز داشت: رونق اقتصاد، تولید و ... از زمینه های دیگری است که بانک ها باید در آن قدم بردارند.

*به فریاد کارخانجات ورشکسته برسید

مدیر حوزه های علمیه در پایان با بیان این مطلب که بانک ها باید به کارخانجات و تولیدی های ورشکسته با گرفتن ضمانت های لازم، کمک کنند، خاطرنشان ساخت: شما با این کار کارگران بیکار را به کار گرفته و چرخه تولید را فعال می کنید که حرکتی بسیار شایسته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha