پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طالب پور شهرضا

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف گفت: حق غنی سازی از اصول هسته ای ایران است و نباید نظارت ویژه ای بر کشور تحمیل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرضا، حجت الاسلام طالب پور، در نشست سیاسی مدرسه علمیه مدینة العلم صاحب الزمان(عج) شهرضا، با تبریک حلول ماه رجب، به تبیین شعار سال و تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" و  روند مذاکرات هسته ای پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف با اشاره به بیانیه لوزان، بیان کرد: این بیانیه نقاط مثبتی دارد که نمی توانیم از آن به سادگی رد شویم، از جمله اصل این که 1+5 ما را به عنوان یک کشور هسته ای قبول کرده اند و یا این که تولید آب سنگین مورد قبول آنها قرار گرفت و ...، البته نقاط مبهمی نیز در این بیانیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل مذاکره مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و ایشان اصول خود را در جلسه با مداحان مطرح کردند، گفت: حق غنی سازی یکی از این اصول است، همچنین نباید نظارت ویژه ای بر کشور تحمیل شود.

حجت الاسلام طالب پور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر برداشته شدن تمام تحریم ها، ابراز داشت: در توافق احتمالی باید تمام تحریم ها در یک مرحله برداشته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف در ادامه به تحولات یمن اشاره کرد و  افزود: عربستان از این حملات نتیجه ای نخواهد گرفت و به زودی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha