پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انجمن فقه و حقوق اسلامی

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری 8 نشست علمی مباحث حقوقی در حوزه در سال جدید به همت این انجمن خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهم برنامه های این انجمن حوزوی در سال 1394 ابراز داشت: سعی می کنیم در سال جاری بنا به اقتضائات و به فراخور نیاز حوزویان، نشست های علمی را در مراکز مختلف حوزوی برگزار کنیم که در این باره دست کم 8 نشست را به حول و قوه الهی دایر خواهیم کرد.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما انتشار نشریه علمی انجمن است که در این خصوص نیز از دیدگاه و نظرات و به خصوص مقالات علمی اعضای انجمن و عزیزان حوزوی استقبال می کنیم.

این حقوقدان حوزوی خاطرنشان کرد: شرکت در همایش هایی که به صورت ملی برگزار می شود یکی دیگر از برنامه های انجمن فقه و حقوق اسلامی است که در این رابطه نیز اعضای محترم بنا بر برنامه ها مشارکت فعالانه ای خواهند داشت.

وی با اشاره به این که تعامل و همکاری با مرکز پژوهش های اسلامی مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های انجمن فقه و حقوق حوزه علمیه است، گفت: ما همچون سنوات گذشته بحث دانش افزایی اعضای انجمن را در دستور کار داریم، ضمن آن که در نگاه کلان نیز ارتقای سواد حقوقی طلاب و فضلای حوزه از جمله اهداف ماست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha