جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد باقر مهری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر مهری نماینده مراجع معظم شیعه در کویت گفت: شهید محراب، سید محمد باقر حکیم عمر خود را در راه علم و تدریس و مبارزه با طاغوت صرف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید محمدباقر مهری در بیانیه ای به مناسبت سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم گفت: اول ماه رجب سالروز شهادت شهید محراب، آیت الله سید محمد باقر حکیم و گروهی از یاران و همراهان ایشان در حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) در نجف اشرف می باشد.

وی افزود: عجیب نیست سید حکیم در محراب عبادت و در حال روزه به شهادت برسد، بلکه چنین شخصیتی اگر در بستر از دنیا برود مایه تعجب است؛ چرا که شهادت میراث خاندان حکیم و از اجداد معصوم آنها به ارث رسیده است می باشد.

سید مهری افزود: شهید محراب عمر خود را در راه علم و تدریس و تالیف و جهاد و مبارزه با طاغوت و رژیم بعثی فاسد در عراق صرف کرد تا اینکه به آرزوی خود رسید.

نماینده مراجع در کویت گفت: سید محمد باقر حکیم همواره دعا می کرد که خداوند شهادت در راه اسلام ناب محمدی روزی او بگرداند و در نهایت به دست پلید اشرار و گروه های تکفیری جنایتکار به آرزوی خود رسید.

وی گفت: خط و جریان او برای امت آگاه عراق همچنان جاودان است و کسی که خط و جریان او باقی باشد، نمی میرد. سلام و درود خدا بر او باد روزی که به دنیا آمد و روزی که به شهادت رسید و روزی که مبعوث خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha