سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جبهه عراق

حوزه/ دار القرآن آستان مقدس حسینی به بازدید از رزمندگان بسیج مردمی عراق در جبهه های جنگ در سلسله کوه های حمرین در استان دیالی پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از دار القرآن آستان مقدس حسینی به بازدید از رزمندگان بسیج مردمی عراق در جبهه های جنگ در سلسله کوه های حمرین در استان دیالی پرداخت. این منطقه در این روزها شاهد درگیری نظامی بسیج مردمی با تروریست های داعش است.

عمار الخزاعی مسئول بخش تبلیغات و ارتباطات دارالقرآن الکریم آستان مقدس علوی در گفتگو با پایگاه رسمی آستان مقدس حسینی گفت: این سفر در راستای سلسله بازدیدهای بسیج دارالقرآن برای حمایت و پشتیبانی از رزمندگان بسیج مردمی است که توسط بخش دارالقرآن آستان مقدس حسینی برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه نشان دهنده عمق روابط میان مجاهدان بسیج و قرآن کریم است که همچون غذای معنوی این مجاهدان در عرصه پیکار می باشد.

خزاعی گفت: این برنامه شامل برپایی محافل قرآنی در شرق منطقه الدور و سلسله جبال حمرین می باشد که با مشارکت علاء الموسوی از قاریان برجسته و تعدادی از رزمندگان و روحانیون میلغ در جبهه ها برگزار می شود.

وی افزود: برپایی محفل های قرآنی در جبهه های جنگ که درگیری های میدانی با تروریست های داعش برقرار است، نقش به سزایی در خودسازی عقیدتی و مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل مشکلات و آگاهی بخشی به آنها و ایجاد فرهگ قرآنی در میان این نیروها دارد.

خزاعی گفت: گروه اعزامی دارالقرآن در این سفرهای خود تعداد زیادی قرآن کریم و محصولات قرآنی را میان رزمندگان توزیع می کند و لوح های فشرده قرآنی و احادیث شریف را برای تشویق به فرهنگ قرآنی میان نیروها توزیع می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha