جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تجاوز هوایی به کشور یمن نشان می دهد که سردمداران آل سعود همیشه افراد زورگو بودند و بااین اقدام آبروی نداشته خود را به باد داده و هویت آنها کاملا آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد،حجت الاسلام و الملسمین میرعمادی امروز در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان لرستان،اظهارداشت: با افتتاح این دفتر روحانیون و علما راحت تر و با سهولت بهتری می توانند فعالیت و امور خود را پیگیری کنند.

وی افزود: حج و زیارت غنیمتی وافر است و امروز باید تلاش شود حج عزتمندانه برگزار شود چرا که حج فریضه ای مهم و  الهی و اقدامی فرهنگی و اثر گذار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اقدامات اخیر فرودگاه عربستان گفت: عده ای از افراد بعد از این ماجرا با سوء استفاده از این اتفاق گفتند مردم ایران به رفتن سفر حج علاقه ای ندارند اما باید بدانند همیشه دنبال حج عزتمندانه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، خاطر نشان کرد: نیاز است رابط بین بعثه در استان لرستان با تدوین برنامه ای فرهنگی جامع برای روحانیون و شرکت کنندگان در ارتقای سطح معنوی و فرهنگی افراد قدم بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تجاوز هوایی به کشور یمن نشان می دهد که سردمداران آل سعود همیشه افراد زورگو بودند و  بااین اقدام آبروی نداشته خود را به باد داده  و هویت آنها کاملا آشکارشد

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha