شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امل

حوزه/ اعضای تجمع علمای لبنان و جنبش امل ضمن تاکید بر مواضع ثابت و تغییر ناپذیر آزادگان امت اسلام در برابر جنایت های صهیونیست ها علیه مردم فلسطین، خواستار اقدامی فوری شدند تا فلسطین همچنان به عنوان مساله اول امت اسلام و جهان عرب مطرح شود.

به گزاش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گروهی از "تجمع علمای مسلمان" لبنان به ریاست شیه حسان عبدالله روز سه شنبه از دفتر سیاسی "جنبش امل" بازدید کردند. دراین دیدار جمیل حایک رئیس دفتر سیاسی امل در حضور برخی اعضای دفتر سیاسی امل از این گروه استقبال کرد و طرفین درباره اوضاع داخلی و منطقه ای بحث و گفتگو کردند.

طرفین در این نشست تاکید کردند که وحدت مسلمانان مؤثر ترین سلاح علیه توطئه دشمنان برای تجزیه جهان عرب و اسلام است و دژ محکمی برای ملت های منطقه به شمار می رود.

شرکت کنندگان در این دیدار همچنین بر مواضع ثابت و تغییر ناپذیر آزادگان امت اسلام در برابر جنایت های صهیونیست ها علیه مردم فلسطین تاکید کردند و خواستار اقدامی فوری شدند تا فلسطین همچنان به عنوان مساله اول امت اسلام و جهان عرب مطرح شود.

حاضران در این نشست در ادامه با اشاره به نقش مؤثر نبیه بری رییس پارلمان لبنان در ایجاد فضای گفتگو میان حرب الله و جریان المستقبل، تاکید کردند ادامه این گفتگوها به سود لبنان است، زیرا زبان گفتگو بهترین راه برای ملت های منطقه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha