جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدادی مدیرعامل ایرنا

حوزه/ مدیر عامل خبرگزاری ایرنا گفت: تلاش داریم با تولید اخبار درست به تقویت وحدت کمک کنیم، باید سلایق مختلف را به رسمیت شناخت و حول محور نظام اسلامی و علما و مراجع این وحدت را ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد خدادی  امروز در دیدار با مراجع و علما در قم اظهارداشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی، 80سال قدمت دارد و همزمان با دانشگاه تهران ایجاد شد، این خبرگزاری در ابتدا به نام پارس بود و  پس از انقلاب اسلامی به عنوان خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیریت دکتر خرازی به کار خود پایان داد.

وی افزود: در دنیا هر کشوری یک یا دو خبرگزاری بیشتر ندارد؛ زیرا خاصیت این است که خبر را به مسئولین و رسانه ها انتقال دهند؛ پنج کشور شورای امنیت یک خبرگزاری رسمی دارند.

مدیر عامل خبرگزاری ایرنا گفت:  این خبرگزاری در هشت سال گذشته، هفت، مدیرعامل داشت و مشکلاتی در این عرصه بوجود آمد. وظیفه این خبرگزاری نشان دادن موضع اصلی نظام اسلامی است. درحالی که به پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری تبدیل شده بود.

وی با اشاره به تلاش های خود برای پویایی این خبرگزاری  گفت: تلاش کردیم که ابتدا امانت و صداقت را رعایت کنیم؛ و خبرگزاری نظام باشیم، زیرا به لحاظ قانونی خبرگزاری دولت نیستیم، بلکه خبرگزاری نظام هستیم، این رویکرد حجت الاسلام  والمسلمین روحانی بود. مهمتر از همه موارد، رعایت شئون اخلاقی است که سیره اهل بیت(ع) می باشد.

خدادای بیان داشت: نسبت به تحولات دینی کاملا حساس  هستیم و  با 80کشور دنیا مبادله خبری داریم.

وی افزود: شبکه های مختلفی برای سطوح مختلف داریم؛ تلاش داریم با تولید اخبار درست به  وحدت کمک کنیم، باید سلایق مختلف را به رسمیت شناخت و حول محور نظام اسلامی و علما و مراجع این وحدت را ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha