پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یوسفیان جامعة الزهرا

معاون فرهنگی جامعة الزهرا گفت: امام هادی (ع) این درس را به ما داد که نسبت به امام نه عقب‌تر حرکت کنیم و نه جلوتر باشیم در حالی که امروز شاهدیم که در برخی مجالس جملاتی غلو گونه نسبت به ائمه معصومین(ع) گفته می‌شود.

حجت الاسلام یوسفیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی (ع) گفت: امام هادی (ع) از جمله امامان مظلوم هستند که مردم جامعه ما کمتر با زندگی ایشان آشنا هستند.

وی بیان کرد: امام هادی در سن 8 سالگی به امامت رسیدند و حدود 30 سال امامت کردنند و 20 سال از دوران امامت ایشان در خفقان خلفای وقت در سامرا سپری شد.

معاون فرهنگی جامعه الزهرا با اشاره به اینکه امام هادی(ع) با اینکه تحت نظر بودند به زیبایی توانستند امت را هدایت و نیازهای مردم را برطرف کنند گفت: یکی از بهترین زیارت‌ها نسبت به مقام اهل بیت(ع) زیارت جامعه است که از امام هادی(ع) نقل شده است و مقام بالای عصمت و طهارت امامان معصوم(ع) را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه امام هادی(ع) نسبت غلاة توجه خاصی داشتند افزود: امام هادی (ع) این درس را به ما داد که نسبت به امام نه عقب‌تر حرکت کنیم و نه جلوتر باشیم در حالی که امروز شاهدیم که در برخی مجالس جملاتی غلو گونه نسبت به ائمه معصومین(ع) گفته می‌شود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha