چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی در سفارشی به پاسداران انقلاب اسلامی، گفتند: تنها سفارش من به شما این است که امانتی که خداوند متعال به برکت این انقلاب و خون شهدا به دست شما داده است را درست نگاه داشته و به دست نسل های بعدی بدهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار پاسداران شهرستان بروجرد اظهار داشتند: تمام پیامبران الهی دعوت به خدای متعال و وحدانیت او داشته اند.

ایشان با بیان این مطلب که صرف دعوت، دستاوردی نخواهد داشت، ابراز داشتند: مهم استمرار این دعوت و برنامه های بعدی آن است.

*استمرار انقلاب بسیار مهم است

این استاد حوزه خاطرنشان ساختند: امام راحل(ره)، نخستین جرقه انقلاب اسلامی ایران را زدند؛ اما مهم استمرار این راه است که به دست ما و شماست.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کردند: انقلابیون باید توجه داشته باشند که استمرار راه انقلاب بسیار مهم و ضروری است.

*نسبت به انقلاب بی تفاوت نباشیم

معظم له تصریح کردند: نباید حرارت های انقلاب را از دست داد و بی تفاوت بود، انقلاب با تضمین در بقاء پایدار خواهد ماند و مسئولان باید دقت کنند که این صندلی توسط خون شهدا به شما رسیده است.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشتند: شهدا این خون ها را داده اند تا دین، حجاب، عفت، اسلام و ... حفظ شود.

*دشمن همیشه بیدار است

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید ادامه دهنده راه امام(ره) و مقام معظم رهبری باشیم، خاطرنشان ساختند: دشمن همیشه بیدار است؛ اما گاهی ما خوابمان می برد و دچار غفلت می شویم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: امروز رسانه های بسیاری داریم که مشغول سم پاشی علیه انقلاب اسلامی هستند.

ایشان در سفارشی به پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشتند: تنها سفارش من به شما این است که امانتی که خداوند متعال به برکت این انقلاب و خون شهدا به دست شما داده است را درست نگاه داشته و به دست نسل های بعدی بدهیم.

معظم له در پایان اظهار داشتند: باید دین و اسلام را از مراجع و بزرگان گرفته و عمل کنیم تا انشاءالله کشور خداپسند و امام زمان(عج) پسند داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha