پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: علم یکی از مباحثی است که به وسیله آن می توانیم به خدا نزدیک شویم؛ چراکه علم پایان نداشته و هرچه تلاش کنیم، راه برای کسب آن باز است

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در دیدار با فرهنگیان شهرستان علی آباد کتول، اظهار داشتند: کار شما در راستای فعالیت انبیاء و اولیاء خداوند متعال است که بسیار مفید می باشد.

ایشان با اشاره به آیه 39 سوره مریم، ابراز داشتند: خداوند متعال در این آیه می فرماید: «و انذرهم يوم الحسره إذ قضي الامر وهم في غفلهٍ وهم لا يومنون/ آنان را از روز حسرت ( روز رستاخيز كه براى همه مايه تاسف است) بترسان، در آن هنگام كه همه چيز پايان مى‏يابد! و آنها در غفلتند و ايمان نمى‏آورند».

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کردند: هر چه تلاش و فعالیت در مسائل دین، تقوا، سعادت و خوشبختی داشته باشیم، درآخرت برای ما مفید خواهد بود

*علم یکی از ابزار نزدیکی با خداست

این استاد درس خارج حوزه خاطرنشان ساختند: علم یکی از مباحثی است که به وسیله آن می توانیم به خدا نزدیک شویم؛ چراکه علم پایان نداشته و هرچه تلاش کنیم، راه برای کسب آن باز است.

معظم له تصریح کردند: شما فرهنگی هستید و باید سرمایه علم و کمال را برای خود کسب کنید.

ایشان در پایان توصیه کردند: تنها سفارش بنده این است که روز به روز به علم، کمال و تقوای خود افزون کنید تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha