پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
لیلة الرغائب

حوزه/ مدیر مجموعه فرهنگی تخت فولاد اصفهان از برگزاری ویژه برنامه شب الرغایب در این مرکز دینی و فرهنگی در شب جمعه این هفته خبرداد.

حجت الاسلام  منوچهر مهروی پور، در گفتگو با «حوزه» در اصفهان،  با اشاره به اینکه ماه رجب از ماه های خاص سال است اظهارداشت: در این ماه اعمال خاصی توصیه شده که دارای اجر و پاداش عظیمی می باشند.

وی افزود: نخستین شب جمعه ماه رجب به نام شب الرغایب نام گذاری و اعمالی برای آن در اسلام توصیه شده که در این شب انجام می شود و از جایگاه عظیمی برخوردار است.

مدیر مجموعه فرهنگی تخت فولاد اصفهان بیان داشت: با توجه به جایگاه تخت فولاد که مکانی مهم از جنبه دینی و معنوی از گذشته تاکنون بوده، ویژه برنامه ای به این مناسبت مهم تهیه شده که شب جمعه این هفته انجام می شود.

وی ادامه داد: مراسم شب لیله الرغایب از ساعت 19:30 پنج شنبه آغاز می شود که سخنرانی، اقامه نماز و نماز مخصوص این شب و همچنین قرائت دعای روح بخش کمیل  با نوای دلنشین حاج رضا نبوی از برنامه‌های این شب است که در تکیه رکن الدین برگزار می شود.

حجت الاسلام مهروی خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه معنوی در تخت فولاد از نظر معنوی و فرهنگی، از جایگاه خاصی برخوردار است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha