جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سایت مکارم

حوزه/ مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی از ارائه نسخه جدید سایت فارسی معظم له خبر داد و گفت: قابلیت رسپانس به منظور سهولت استفاده از مطالب سایت در اندازه های مختلف (رزولیشن) متناسب با مرورگر تلفن های هوشمند و تبلت در نسخه جدید وجود دارد

حجت الاسلام وحید علیان نژاد در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»،  با بیان این مطلب و با اشاره به ارائه نسخه جدید سایت فارسی پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، اظهار داشت: مرکز فناوری و پایگاه اطلاع رسانی معظم له برای ارتقای شرایط مطلوب تر و با توجه به تقاضای مردم نسبت به تعاملی شدن سایت، نسخه جدید سایت فارسی را به طور آزمایشی ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پایش صورت گرفته، اکثر مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی معظم له با تبلت و گوشی به سایت مراجعه می کردند و همچنین برای ارائه دسترسی های بیشتر نیازمند تغییر صفحه اصلی سایت متناسب با مناسبت ها بودیم.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فضای گرافیکی جدید، امکانات فنی مناسب و امنیت بالای نسخه جدید سایت فارسی معظم له، ابراز داشت: فرمی جهت دریافت نظرات مخاطبین در مورد سایت آزمایشی طراحی گردیده است.

حجت الاسلام علیان نژاد با اشاره به امکان تعاملی بودن محتوا در نسخه جدید، افزود: به واسطه تعاملی شدن هر نظری را که مخاطبان ثبت کنند، مسئول مربوطه به آن پاسخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: در زمینه اخلاق، اعتقادات و احکام؛ به شبهات و سوالات بسیاری پاسخ داده شده است و در صورتی که مخاطبان در همان بحث، نظر جدیدی را ثبت کنند پاسخ مجدد به آن داده خواهد شد و برای تمامی مخاطبین قابل مشاهده خواهد بود.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه مقدمات ارتقای سایت از بعد از ماه مبارک رمضان گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: ارائه نسخه جدید با هدف تحول گسترده در راستای تطبیق صفحات سایت با انواع مرورگرها صورت گرفته است.  

حجت الاسلام علیان نژاد با اشاره به اینکه در نسخه جدید، صفحه سایت متناسب با ابعاد دستگاه دریافت کننده تغییر می کند، ابراز داشت: قابلیت رسپانس به منظور سهولت استفاده از مطالب سایت در اندازه های مختلف (رزولیشن) متناسب با مرورگر تلفن های هوشمند،تبلت و...  ارائه جستجوی سریع و ساده و دسترسی آسان به بخش های مختلف در نسخه جدید وجود دارد

وی یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی را استفاده از نمادهای شیعی که نشانگر فرهنگ اصیل مکتب اهل بیت(ع) می باشد عنوان کرد و افزود: همچنین تمام نرم افزارها مطابق با طرح های سایت طراحی شده است و همه نرم افزارها تعاملی می باشد.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: مخاطبان می توانند از طریق نرم افزار اندروید «پاسخگو» با سایت ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی در ادامه  تصریح کردند: مراجعه به سایت به دو شکل مستقیم و غیرمستقیم از طریق خدمات سایت نظیر پیام کوتاه، ایمیل و ارتباط آنلاین صورت می گیرد

حجت الاسلام علیان نژاد با اشاره به زمان رونمایی از نسخه جدید سایت فارسی پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، گفت: این نسخه پس از طی ارائه آزمایشی به مخاطبان و دریافت نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات با حضور معظم له رونمایی می شود.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان با اشاره به اینکه در فرآیند انتقال مطالب سایت قبلی به سایت جدید احتمال بروز مشکلات جزئی اجتناب ناپذیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از نظرات ارائه شده به ارتقای کیفی مطالب بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    سایت جامعی بود ممنون