جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل سعود

حوزه/ آل سعود از ترس بیداری اسلامی دست به اقدامات احمقانه می‌زند و تلخ تر از آن، این که رژیم صهیونیستی که نزد جهانیان و ملت های اسلامی منفور و بدنام است، در پشت صحنه این جنایات قرار دارد.

حجت الاسلام حسن زمانی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با ابراز تاسف از حمله آل سعود به یمن، گفت: ملت فقیر و محروم یمن خواهان استقلال و مدیریت کشور خویش هستند، اما سعودی‌ها ناجوانمردانه با حمله به این کشور بسیاری از زنان و کودکان بی‌دفاع را مورد حمله و کشتار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه جنایات خاندان آل سعود علیه مردم یمن با همکاری برخی از کشورهای خلیج فارس صورت گرفت، افزود: آل سعود از ترس بیداری ملت‌ های مسلمان در کشورهای منطقه دست به این گونه اقدامات احمقانه می‌زند و تلخ تر از آن، این که رژیم صهیونیستی که نزد جهانیان و ملت های اسلامی منفور و بدنام است، در پشت صحنه این جنایات قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) تهران ادامه داد: اگر چه کشورهای استعمارگر و رژیم های مرتجع و وابسته منطقه سعی دارند، انقلاب بزرگ مردمی و اسلامی ملت یمن را انقلابی کوچک و یا یک حرکت نظامی جلوه دهند، اما آنچه قابل تأمل است، جمعیت حاضر در خیابان های یمن علیه تجاوز عربستان به یمن می باشد که شامل تمام اقوام و طوایف این کشور است و در واقع این حرکت، ادامه راه بیداری اسلامی است.

حجت الاسلام زمانی نوری در پایان با بیان این که آل سعود دست نشانده غرب و آمریکا است، گفت: آل سعود هرگز نمی تواند با حملات هوایی و قتل عام مردم مظلوم و به خاک و خون کشیدن آوارگان در اردوگاه ها و بمباران مدارس و کشتار کودکان، این ملت به پاخاسته را به زانو درآورد.

 اما ره به جایی نمی برد.

وی در پایان تصریح کرد: جنایتکاران سعودی قطعاً از تهاجم نظامی خود به یمن پشیمان خواهند شد و راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha