جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادم شریعت

حوزه / دبیر همایش خادم شریعت گفت: مرحوم آیت ‌الله سید حسین خادمی اصفهانی (ره) حق بزرگی بر گردن همه مردم انقلابی و مومن اصفهان دارد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حیدر ملایی، ظهر امروز در کنگره "خادم شریعت" بزرگداشت مرحوم آیت‌الله سید حسین خادمی (ره)، در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان، اظهار داشت: مرحوم "آیت الله سید حسین خادمی اصفهانی (ره)"  حق بزرگی بر مردم اصفهان دارند.

دبیر همایش خادم شریعت در ادامه  از رونمایی کتاب دو جلدی «رهبر سعادت» نوشته آیت الله خادمی که از سال ۴۹ تجدید چاپ نداشته، در این همایش خبر داد و گفت: این کتاب که در سال ۱۳۱۸ به چاپ رسیده است از سال ۱۳۴۹ به بعد تجدید چاپ نداشته است. همایش همچنین از کتاب «نسخ خطی» که با ویراستاری و ماخذیابی مجدد دوباره تجدید چاپ شده است، رونمایی شد.

وی در ادامه از ساخت و توليد مستند سيره و زندگي مرحوم آيت الله خادمي، به همت صدا و سيماي استان اصفهان خبرداد و گفت: اين مستند در قالب 5 قسمت از روز يكشنبه هفته جاري در شبكه اصفهان و به منظور آشنايي بيشتر نسل جوان با اين عالم برحسته و بزرگ ديني، در حال پخش می باشد.

دبیر همایش خادم شریعت خاطرنشان کرد: مدرسه صدر بازار به عنوان مرکز حوزه اصفهان معروف و مطرح است و بزرگان و علمای زیادی در آن اشتغال به تحصیل داشته اند که از جمله آنها جهانگیرخان قشقایی، آخوند کاشی، آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی و بزرگان معاصر همچون مرحوم آیت اله صافی، آیت الله فیاض و آیت الله صادقی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • روحانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    3 0
    باسمه تعالی مقالات حضرات آقایان آیة الله حاج سید مرتضی مستجاب الدعواتی و آیةالله حاج آقا حسین حلبیان و دکتر محسن کمالیان و جناب آقای مهدی باقری سیانی در مجموعه مقالات همایش خادم شریعت منتشر شده.