شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ربانی

حوزه/رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: تنها 10 درصد روحانیون در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی مشغول به کار اجرایی هستند و 90 درصد آنان به امر تبلیغ، تحقیق، تدریس و یا تحصیل مشغول اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع حجت الاسلام موحدی نیا، مدیر سابق مرکز خدمات استان یزد و معارفه حجت الاسلام روح الله گل محمدی، مدیر جدید این مرکز، امروز پنجشنبه، سوم اردیبهشت، با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، طلاب و روحانیون، مسئولین نهادهای فرهنگی استان و نمایندگان امام جمعه و استاندار یزد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم با اشاره به تأثیرگذاری عملکرد مطلوب روحانیت شیعه بر قشرهای مختلف مردم، بیان کرد: تنها 10 درصد روحانیون در ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی مشغول به کار اجرایی هستند و 90درصد آنان ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند، و به امر تبلیغ، تحقیق، تدریس و یا تحصیل علوم دینی مشغول اند.

وی افزود: حجت الاسلام موحدی نیا، مدیر سابق نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد 20 ساله خود ارائه کرد و سپس حجت الاسلام گل محمدی با تشکر از اعتماد رئیس مرکز خدمات وزه های علمیه کشور، جایگاه مرکز خدمات را ویژه توصیف کرد.

حجت الاسلام آزادی خواه، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز با اشاره به اصل ساده زیستی در زندگی طلاب و روحانیون، ویژگی بصیرت و ساده زیستی را از افتخارات روحانیت شیعه دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha