جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 348489
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و اقداماتی که آل سعود خائن الحرمین در قبال زایران ایرانی انجام داده، حتی اگر اعزام عمره بازگشایی شود، باز هم ضرورتی برای سفر به عمره وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به جنایت های حکومت آل سعود در یمن، گفت: آل سعود مزدور قدرت های استکباری است و هدفی جز نابودی اسلام ندارد.

وی، هدف عربستان از حمله نظامی به یمن راسرکوب  قیام استقلال طلبانه یمنی ها دانست و اظهار داشت: از آنجایی که یمن خط قرمز آل سعود است، آن گاه که مردم این کشور قیام کرده و خواستار استقلال کامل هستند، عربستان این مسأله را تحمل نکرده و اقدام به حمله نظامی علیه مردم بی دفاع این کشور مظلوم کرده است.

امام جمعه موقت اهواز، سکوت مجامع بین المللی در قبال حوادث یمن را جنایتی دیگر از سوی غرب خواند و افزود: مجامع بین المللی به طور مستقیم از عربستان حمایت کرده و این یعنی ظلم آشکار که إن شاءالله در آینده ای نزدیک همه آنها برچیده خواهند شد.

استاد حوزه خوزستان با تأکید بر این که مردم یمن، مقاوم و پایدار در صحنه خواهند ماند، گفت: مردم یمن باید آگاه و هوشیار بوده و اقدامی که مردم مصر مرتکب شدند را تکرار نکنند؛ چرا که فریاد استقلال طلبی تا جایی باید ادامه داشته باشد که بساط ظلم به طور کامل برچیده شود.

وی در ادامه حکومت آل سعود را مزدور بی جیره و مواجب آمریکا خواند و افزود: در این برهه از زمان، آنچه که امیدوار کننده است، پیروزی نبرد حق بر باطل است و باید منتظر خبرهای خوش از یمن و دیگر کشورهایی که موج بیداری اسلامی در آنها نفوذ کرده باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، با تأکید بر این که آل سعود خائن الحرمین هستند، نه خادم الحرمین، اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر و اقداماتی که حکومت آل سعود در قبال زایران ایرانی انجام داده، حتی اگر اعزام عمره بازگشایی شود، باز هم ضرورتی برای سفر عمره وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha