شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 348530
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
عبدالصاحب حسینی کاشان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: با توجه به تلاش دشمن جهت ایجاد شبهه در اذهان جوانان، طلاب باید آمادگی شبهه زدایی در محافل و مجالس علمی و فرهنگی را داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، امروز در جمع طلاب و روحانیون منطقه برزک کاشان گفت: امروز طلاب و روحانیون باید از علوم روز بهره بگیرند و در کنار دروس حوزوی، سطح آگاهی خود را در خصوص مسائل جاری جامعه و جهان اسلام ارتقا بخشند.

وی افزود: با توجه به موج اسلام خواهی در دنیا و تقاضای اعزام مبلغ از بیش از یکصد کشور دنیا، باید به گونه ای عمل کنیم که نیاز دنیا را پاسخ دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که باید طلاب مد نظر قرار دهند، توجه به دروس جنبی حوزه است چرا که با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و ایجاد شبهه در اذهان جوانان طلاب باید آمادگی کامل شبهه زدایی در محافل و مجالس علمی و فرهنگی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه جامعه در هر زمانی نیازمند آموختن مبانی دینی است، اظهار داشت: در دنیایی که عصر ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی نام گرفته وظیفه مبلغان دینی در رساندن پیام دین مبین اسلام و رفع شبهه از دین بسیار سنگین است.

وی با اشاره به اینکه سابقه روحانیت و وظایف آنان به زمان رسول گرامی اسلام وائمه طاهرین(ع) برمی گردد، تصریح کرد: طلاب، با ورود به حوزه های علمیه، آمادگی پذیرش وظایف و تکالیفی که آن روز بر دوش این بزرگان بوده است را اعلام کرده اند و در این راه باید عزم خود را جزم کرده و علم، تقوا و اخلاق را در کنار یکدیگر فرا بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha