سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 348533
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
بر بال اعتکاف

حوزه/ کتاب «بر بال اعتکاف» از آثار آیت الله العظمی جوادی آملی با همت مرکز بین المللی نشر اسراء و پژوهشگاه معارج با ویرایش و طرح جدید آماده و منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بر بال اعتکاف» شامل 6 فصل با عناوین: «کلیات اعتکاف»، «اخلاق و اسرار اعتکاف»، «اخلاق و اسرار اعتکاف»، «شروط و آسیب های اعتکاف»، «ویژگی ها و آداب اعتکاف» و «آثار اعتکاف» می باشد.

این اثر با نگاه معرفتی به معارف ملکوتی مراسم اعتکاف به تبیین بخشی از نکته ها و اسرار این مراسم معنوی پرداخته است که قطعاً برای علاقه مندان و تشنگان معرفت و شیفتگان قرب الهی که در محفل نورانی اعتکاف گرد هم می آیند، راهگشا و سودمند خواهد بود.

اعتکاف که گرایش به خدا و کرنش و تعظیم در برابر اوست از مهم ترین دستورهای دینی است که کمال بندگی و خضوع انسان در پیشگاه ربوبی را برای فرشتگان به نمایش می گذارد و معارف فراوانی همچون احکام، اسرار فضایل، آداب و آثار معرفتی و تربیتی فردی و اجتماعی را در خود جای داده است.

علاقمندان به اثر فوق می توانند با شماره دفترتهران: 02188898871 و شهرستان ها: 57-02537765356 و یا با مراجعه به سایت: www.nashresra.ir آن را تهیه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha