جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون

حوزه/ به همت موسسه تخصصی خطابه امیر بیان همایشی با عنوان "نقش توانمند سازی تبلیغی نخبگان حوزه در تحقق آرمانهای فرهنگی انقلاب اسلامی" با سخنرانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مدیر روابط عمومی موسسه تخصصی خطابه "امیر بیان" امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران هدف از برپایی این همایش را لبیک به منوّیات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت تبلیغ و توجه ویژه به آن عنوان کرد.

حجت الاسلام سید امیرحسین علوی اظهارداشت: « بررسی ثمرات توانمند سازی تبلیغی نخبگان حوزه در راستای اعتلای آرمانهای بلند انقلاب اسلامی»، «توضیح وتبیین نقش روشهای نوین سخنرانی در پیشرفت علمی وتبلیغی نخبگان»، «بررسی نقش روشهای نوین سخنرانی در بهتر ارائه دادن تخصصها وداشته های نخبگان به مخاطبان خود»،« ایجاد انگیزه در نخبگان جهت فراگیری روشهای نوین و تخصصی سخنرانی»، « معرفی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان به نخبگان حوزوی» از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم با بیان اینکه این همایش با همکاری و همراهی بیش از 40 مرکز تخصصی، نهاد و سازمان حوزوی برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش از 1200 نفر از نخبگان، فارغ التحصیلان سطح چهار مراکز تخصصی حوزه به بالا یا طلاب دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه، مدرسین با سابقه تدریسی در حوزه و دانشگاه ، مولفین کتاب ،مبلغین با سابقه تبلیغی در خارج از کشور ، طلاب مسلط به زبان های خارجه ، مبلغین توانمند با توانائی تبلیغ برای مخاطبین بالای هزار نفر ، مبلغین رسانه ملی و حافظان کل قرآن کریم وسرگروه های گروه های تبلیغی دعوت به عمل آمده است.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: این همایش قرار است روز پنچ شنبه 10اردیبهشت از ساعت 9 الی 13 در سالن همایش های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شود.

انتهای پیام   17/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha