جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر حمایت از ملت مظلوم یمن در برابر رژیم آل سعود تأکید کردند و گفتند: مجازات و عواقب این ظلم ها بالأخره دامنگیر رژیم آل سعود خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»:  متن پیام این مرجع تقلید در حمایت از مردم مظلوم یمن به مجمع مجامع قرآنی در حمایت از مردم مظلوم یمن  بدین شرح است:

« سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب های آتش و تجهیزیات جنگی به کشتن زنان وکودکان و تخریب خانه ها و مراکز اجتماعی  و زیرساخت های کشورهای اسلامی یمن با کمال بیرحمی و شقاوت پرداخته است و همه می دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست، یعنی دشمنان کینه توز اسلام شده است.

زیرا می دانیم؛ روزی که ملت های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیرسلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست ها، افتادند؛  قدرت های استکباری که در رأس آنها آمریکا است، چون منافع و سلطه­گری خویش را در خطر می دیدند به این فکر  افتادند که در کشورهای اسلامی جمعیت ها را به عنوان سلفی گری و داعش و بوکوحرام با پول های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت ها به دست می آورند، ایجاد کنند و در کشورهای مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان وکودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم الحرمین الشریفین معرفی می کند و هر سال چاپ میلیون ها قرآن و ارسال آن به کشورهای  دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می کند؛ امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال خواهی و نجات خود از سلطه گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم آوری را مرتکب گردید.

قدرت های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این ها دلشان برای کشورهای اسلامی می سوخت، چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق  ساکت نشستند و در موضوع بحرین حر فی نزده و دربارۀ حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفته اند.

 مردم مسلمان این حملات را محکوم می کنند و بر این موضوع پافشاری می نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالأخره پیروزمند خواهند شد.

این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می رساند و به متجاوزین به کشورهای اسلام عزیر نیز اعلام می کند که مجازات و عواقب این ظلم ها بالأخره دامنگیر آنها خواهد شد.

حسین نوری همدانی

4/2/94

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha