جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
1

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: در زمان حاضر طلاب و روحانیون وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید همواره درس مجاهدت و ایثار شهدا را برای جوانان امروز تشریح نمایند و قدردان جانفشانی آنها باشند.

حجت الاسلام محمد عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به رشادت و دلاوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: مجاهدت، خلوص و ایثار شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

 مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: شهدا برای صیانت از اسلام و مسلمین وحراست از سرزمین ایران اسلامی به جنگ با دشمن رفته و با توکل و ایمان قوی از جانشان به عنوان بزرگترین دارایی خویش گذشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

 وی با اشاره به برکات اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: برای تجدید میثاق با شهدا و آرمان های آنان، 50 نفر از طلاب مدرسه باقرالعلوم(ع) به همراه اساتید، از منطقه عملیاتی بازی دراز دیدن کردند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب اضافه کرد:  در این اردوی یک روزه طلاب ضمن بازدید از یادمان شهدا، با رشادت های رزمندگان در این منطقه آشنا شدند.

حجت الاسلام عسکری یاد آورشد: در زمان حاضر نیز طلاب و روحانیون به عنوان هادیان جامعه، وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید همواره درس مجاهدت و ایثار شهدا را برای جوانان امروزی تشریح نمایند و قدردان جانفشانی آنها باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha