پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجتبی کلباسی

حوزه/ مدیر مراکز تخصصی حوزه گفت: به علت دخالت‌های آل سعود در یمن مردم این کشور نفرتی از عربستان در دل دارند و پس از انقلاب مردم این کشور، عربستان خواست با بمباران هوایی دودستگی و نفاق در یمن به وجود آورد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کلباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه یمن حیاط خلوت عربستان بوده و به نحوی آن را جزو حریم خودش می‌دانسته است گفت: با شروع نهضت یمن منافع سعودی‌ها در یمن به خطر افتاد.

وی بیان کرد: سرسپردگی حاکمان یمن به سعودی‌ها از دلایل انقلاب مردم یمن بود و مردم یمن تلاش بسیاری کردند و انقلاب شروع به توسعه دامنه خودش کرد.

مدیر مراکز تخصصی حوزه ادامه داد: به علت دخالت‌های آل سعود در یمن مردم این کشور نفرتی از عربستان در دل دارند و پس از انقلاب، عربستان خواست با بمباران هوایی دودستگی و نفاق به وجود آورد.

وی با بیان اینکه یمن اثبات کرده است که دماغ متجاوز را به خاک خواهند مالید گفت: یمن آغاز کننده جنگ نیست و اکنون نیز خلأ سیاسی در یمن وجود دارد و شاید عربستان نیز مایل باشد که یمن حمله کرده و مظلوم نمایی کند.

حجت الاسلام و المسلمین کلباسی تصریح کرد: مردم یمن باید مقاومت کرده و با مقاومت خود متجاوز را سرکوب کنند و درس عبرتی به آنها دهند.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha