پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 348596
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کارگاه

حوزه/ رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ثبت نام دوره های آموزشی تربیت مبلغ تخصصی از یکم اردیبهشت ماه بصورت اینترنتی آغاز شده و تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

حجت الاسلام  محسن صادقی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تربیت مبلغ تخصصی در اصفهان، اظهار داشت: این کلاس ها در چهار رشته تخصصی تربیت کارشناس پاسخگو با گرایش تحکیم مبانی اعتقادی و فرقه شناسی، تربیت مربی و مبلغ معارف اسلامی با گرایش کودکان و نوجوانان، تربیت مربی معارف اسلامی با گرایش مشاوره دینی و تربیت کارشناس پاسخگو با گرایش نقد ابهامات نوظهور برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: این کلاس ها طی سه دوره بصورت تفکیک برای خواهران و چهار دوره برای برادران برگزار می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان بندی های انجام شده، سه دوره اول کلاس ها از اواسط اردیبهشت ماه تا اوایل خردادماه و دوره چهارم نیز طی نیمه دوم سال تحصیلی در اداره آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان آغاز می شود.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه اساتید کلاس ها، تلفیقی از اساتید داخل و خارج از استان می باشند، افزود: کلاس های دوره آموزش تربیت مبلغ تخصصی دارای سرفصل بوده و هر کدام از اساتید نیز دارای جزوه و کتاب هستند. همچنین آموزش ها در این دوره از کلاس ها بصورت کاربردی و در دو ترم انجام می شود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ثبت نام این دوره های آموزشی به صورت اینترنتی بوده و برای طلاب رایگان است، اعلام کرد: طلاب می توانند از طریق سایت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان به نشانی http://morsalat.com اقدام به ثبت نام نمایند

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره های آموزشی به شرکت کنندگانی که نمرات لازم را کسب نمایند،، مدرک پایان دوره اعطا می شود و به بخش اعزام مبلغ معرفی می شوند.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان یکی از نیازهای استان و کشور را داشتن مبلغان متخصص در یک رشته اعلام کرد و افزود: در زمینه مبلغان متخصص کمبود داریم و باید برای رفع این مشکل به تربیت مبلغ پرداخت.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha