سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نعمت الله خدامی اندیمشک

حوزه/ روحانیت امین مردم و دلسوز دولت است و در تبیین سیاست های رهبر معظم انقلاب و نظام، تشویق مردم به همدلی، بالا بردن سطح بصیرت عمومی و نقد محترمانه عملکرد دولت، بهترین خدمات را به ملت و حاکمیت ارائه می کند.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام « دولت و ملت، همدلی و هم زبانی » اظهار داشت: نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب، راهبرد کلان کشور است که با توجه به شرایط داخلی و خارجی انجام می شود.

وی با اشاره به تحولات سیاسی، افزود: سال جاری با توجه به مسئله ی هسته ای و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، سالی حساس است، از این رو دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که دشمنان از هر فرصتی در جهت جلوگیری از پیشرفت کشور استفاده می کنند، گفت: رهبرمعظم انقلاب به عنوان محور جامعه اسلامی، با هوشیاری در جهت رشد روز افزون کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان و یکپارچه جلوه دادن دولت و ملت این شعار را برای سال ۹۴ برگزیدند.

حجت الاسلام خدامی در ادامه تصریح کرد: اقتصاد، فرهنگ، همبستگی، انسجام ملی، مدیریت جهادی، عزم ملی و همچنین همدلی و هم زبانی، قطعات تکمیلی پازل مدیریت علوی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری آن ها را بنا به مقتضیات زمان ارائه کرد.

وی با بیان این که نامگذاری هر سال با یک عنوان، بدین جهت است تا آن مبحث به گفتمان غالب فضاهای مدیریتی، رسانه ای و مردمی تبدیل می شود، اظهار داشت: همگان می دانند که موفقیت ها و پیروزی ها تحت لوای وحدتِ همبستگی و همدلی همه آحاد ملت و دولت شکل می گیرد.

امام جمعه اندیمشک به وظایف متقابل دولت و ملت در قبال شعار سال اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت در این مسیر بسیار سنگین است، اما امید می رود با تدبیر و استفاده از فرمایشات مقام ولایت و با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان به این وظیفه تاریخی فائق آیند.

حجت الاسلام خدامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت های داخلی، ابراز داشت: دولتمردان می توانند در عرصه هایی نظیر اقتصاد، فرهنگ و تولید داخلی با استفاده از متخصصان و صاحبان فکر، کشور را از وضعیت کنونی نجات داده آن را سامان بخشند.

وی با بیان این که ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی شعار همدلی و هم زبانی را به عرصه عمل رساندند، گفت: ملت ایران در این برهه زمانی نیز با امر به معروف و نهی از منکر، پیشنهادات سازنده و ورود به عرصه های کار و تولید با همت مثال زدنی خود اهالی دولت را در پیشبرد اهداف نظام یاری می رساند.

امام جمعه اندیمشک به نقش مهم و اثر گذار روحانیت در تبیین شعار سال اشاره کرد و افزود: روحانیت امین مردم و دلسوز دولت است و در تبیین سیاست های رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی، تشویق مردم به همدلی و همبستگی و اتحاد داخلی، تشریح توطئه ها و ترفندهای دشمنان، بالا بردن سطح بصیرت و آگاهی عمومی، نقد نرم و محترمانه نسبت به عملکرد و سیاست های دولت بهترین خدمات را به ملت و حاکمیت ارائه می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha