جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام مقدمی

حوزه/ دومین جلسه هم اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه با موضوع «بررسی نحوه تعامل اساتید ومدیران مدارس با مراجعه طلاب به فضای مجازی واستفاده ازموبایل» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری««حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود مقدمی، با اعلام این مطلب گفت: اعزام استاد اخلاق و مشاور به مدارس علمیه سراسر کشور از جمله برنامه های معاونت تهذیب حوزه های علمیه بوده و در این راستا به صورت مرتب اساتیدی از قم به استان های مختلف کشور در طول سال اعزام می گردند.

مدیر دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه،خاطرنشان ساخت: با توجه به این مهم،  و در راستای ساماندهی امور اعزام، ایجاد اتفاق نظر و وحدت رویه بین اساتید دو گروه ،  اولین جلسه  هم اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه، اواخر سال گذشته با موضوع تعیین مرزهای اخلاق و مشاوره برگزار گردید.

وی افزود: دومین جلسه این هم اندیشی هم با موضوع «بررسی نحوه تعامل اساتید ومدیران مدارس با مراجعه طلاب به فضای مجازی و استفاده از موبایل»، نهم اردیبهشت ماه با حضور بیش از 50 نفر از اساتید اخلاق و مشاوره حوزه های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی، با اشاره به اهداف این هم اندیشی گفت: امروزه استفاده از موبایل و فضای مجازی یکی از مسایلی است که به شدت همه اقشار جامعه به خصوص جوانان را درگیر کرده  است و علی رغم فرصت هایی که این امکانات نوین دارند دارای مضراتی نیز هستند .

وی با بیان اینکه امروز این امر در حوزه های علمیه هم به یک دغدغه تبدیل شده است، عنوان کرد: در این جلسه در تلاشیم تا به برخی از سئوالات و دغدغه های این زمینه پاسخ داده و در نهایت با جلساتی که برگزار می شود، آئین نامه نحوه ی استفاده از موبایل و فضای مجازی در مدارس علمیه را تدوین نماییم.

مدیر دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه ، ادامه داد: موضوع اصلی این جلسه توسط حجج اسلام والمسلمین عبداللهی، کهوند از کارشناسان فضای مجازی و حجت الاسلام و المسلمین عمومی به عنوان استاد اخلاق بیان خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: دومین جلسه هم اندیشی اساتید اخلاق و مشاوران حوزه با موضوع «بررسی نحوه تعامل اساتید و مدیران مدارس با مراجعه طلاب به فضای مجازی و استفاده از موبایل» روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن کنفرانس مرکز همایش های دفتر تبلیغات  اسلامی حوزه علمیه قم ساعت 30/16 برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha