سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی قزوین

حوزه/ داشتن روحیه بسیجی و استفاده از آن در امر سازندگی، عمران و آبادانی مختص همه افراد نیست و کسانی می توانند با این روحیه فعالیتی انجام دهند که تقوا و اخلاص داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار اعضای بسیج سازندگی استان قزوین، بیان کرد: فعالیت در عرصه بسیج سازندگی فقط به زمان حاضر اختصاص ندارد بلکه از آغاز تاریخ فعالیت هایی از جنس فعالیت های بسیج سازندگی وجود داشته است که این امر دارای نمونه های قرآنی هم می باشد.

وی افزود: داشتن روحیه بسیجی و استفاده از آن در امر سازندگی و عمران و آبادانی مختص همه افراد نیست و کسانی می توانند با این روحیه، فعالیتی انجام دهند که تقوا و اخلاص داشته باشند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: جرات، جسارت و شجاعت بسیجی است که بدون هیچ گونه چشمداشت مادی قدم در عرصه عمران، آبادانی و انجام فعالیت های پر ثمر و نتیجه‌بخش می گذارد و این روحیه باید تکثیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: کار بسیجی و جهادی یعنی کاری که رنگ قرآنی، اخلاص و استقامت دارد و در انجام این کار خیر خداوند و نیروهای الهی یار و مددکار بسیجیان است.

وی با بیان این که دوستی های بسیجیان دارای رنگ الهی است، بیان کرد: دوستی هایی که برای فعالیت های جهادی و خداپسندانه شکل می گیرد، مثل دوستی هایی نیست که بر اساس حزب و باند بازی بوده و فقط به دنیا محدود می شود، بلکه این دوستی ها چون از روی اخلاص و ایمان شکل می گیرد در قیامت نیز ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: مقام معظم رهبری با عنایتی که به نیروهای بسیجی داشتند، کار سازندگی را به اعضا بسیج سازندگی سپرده اند و شما باید با انجام فعالیت های سازندگی و عمرانی پر ثمر قدردان این مسئولیت باشید.

در ابتدای این دیدار، حميدرضا الله بداشتي، مسئول سازمان بسيج سازندگي استان قزوين با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این سازمان، گفت: زمینه های مختلف اقتصاد مقاومتی ، پروژه های عمرانی، بهداشت و درمان و فعالیت های فرهنگی در حوزه فعالیت های بسیج سازندگی استان قزوین قرار دارد.

وی افزود: اعضای بسیج سازندگی استان با روحیه، شور و شعور بسیجی به انجام فعالیت ها و ماموریت های اختصاص یافته به این سازمان می پردازند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha