پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1

حوزه/ عده ای می خواهند فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، اما به فرمان مقام معظم رهبری، سربازان باید با همت زینبی، فرهنگ دفاع مقدس را ترویج داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی، ائمه جمعه استان، علماء و روحانیون و با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری، استاندار آذربایجان شرقی و دو تن از فرماندهان سپاه، در تبریز برگزار شد.

سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، در این مراسم با بیان اینکه عده ای می خواهند فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، گفت: به فرمان مقام معظم رهبری، ما سربازان انقلاب اسلامی باید همت خود را بر کار زینبی یعنی ترویج فرهنگ دفاع مقدس ببندیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت ما به عنوان بسیجی نسبت به بقیه صفوف بسیار سنگین تر از حسینیان آن دوران می باشد، ادامه داد: نسل های جدید و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این باره وظیفه سنگینی بر عهده دارند و تفحص در سیره شهدا هم وظیفه دائمی نسل های متمادی می باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تاکیدکرد: ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

*راهیان نور؛ فرصت مقابه با هجمه های فرهنگی

دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: اهمیت راهیان نور در مقابله با القائات دشمن علی الخصوص برای قشر دانش آموز و دانشجو بسیار مهم است.

استاندار آذربایجان شرقی راهیان نور را متعلق به سپاه ندانسته و افزود: سپاه زحمات بسیاری را در امر راهیان نور می کشد و  با وجود همه این مشکلات باز هم تعداد زائران از 44 هزار نفر زائر به 53 هزار نفر افزایش پیدا کرد .

جبارزاده در پایان خاطر نشان کرد: افراد متعددی خواستار همکاری در امر راهیان نور هستند و می توانیم تدابیر مختلفی در این امر بیاندیشیم که بخش خصوصی هم وارد پشتیبانی راهیان نور شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha