جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان، گفت: ایران هراسی و حمله به یمن نشان دهنده اتحاد جبهه کفر و طاغوت در مقابل اسلام ناب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، آیت الله نمازی، صبح امروز در جلسه ماهانه روحانیون طرح هجرت، در دفتر امام جمعه کاشان، با اشاره به فرصت ارزشمند ماه رجب و ضرروت بهره مندی از فیوضات این ماه، گفت: ماه رجب، ماه عبادت و بندگی است و نتیجه عبادت نیز معرفت الله است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به آیه " إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ/ خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد(توبه 111)"، تصریح کرد: خداوند، بهترین خریدار انسان است و باید به دستورات الهی عمل کرد.

وی همچنین به شرایط کنونی منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: ایران هراسی و حمله به یمن نشان دهنده اتحاد جبهه کفر و طاغوت در مقابل اسلام است.

آیت الله نمازی با تاکید بر لزوم آگاهی مبلغین از مسائل روز و تحولات بین المللی، گفت:  توصیه من به مبلغین این است که در مناطق تبلیغی، تحلیل سیاسی صحیحی از این رو یدادها داشته باشند.

حجت الاسلام حسامی، معاون تبلیغ و حجت الاسلام اصغر شادی، مسئول هجرت حوزه کاشان نیز در این جلسه گزارشی  از فعالیت های روحانیون طرح هجرت ارائه دادند.

مسئول هجرت حوزه کاشان گفت: روستاهای متقاضی روحانی بالغ بر 40 روستا می باشند که سازمان تبلیغات و هجرت کاشان 30 روستا را تحت پوشش قرار داده و مابقی انها نیز به حول و قوه الهی پوشش داده خواهندشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha